Lance Armstrong to Pay $1.5M to British Newspaper - Presented by: The Aol. On Network

Armstrong successfully sued The Sunday Times for libel in 2006, but now that he admitted to PED use, the paper's claims have been vindicated.



Related Videos

Bill Weather
Bill Weather                        
Trump's GOP Pledge
Trump's GOP Pledge                  

Most Popular Videos

Latest Videos


Most Active by Volume

Company Last Sale Change Net / %
BAC $ 15.65 0.29 ▼ 1.82%
AAPL $ 109.27 1.10 ▼ 1.00%
AA $ 9.49 0.08 ▼ 0.84%
QQQ $ 102.16 1.23 ▼ 1.19%
XIV $ 22.75 1.78 ▼ 7.26%
MSFT $ 42.61 0.89 ▼ 2.05%
GE $ 24 0.51 ▼ 2.08%
MU $ 16.82 0.23 ▲ 1.39%

As of 9/4/2015, 04:15 PM